Arany-os köpések

2010. október 2., szombat

C. S. Lewis / A varázsló unokaöccse

"E kapun jöjj be, vagy be se lépj,
Add másnak gyümölcsöm, vagy le se tépd!
Ki tolvajként mászik falamon át,
Vágyai vermében leli magát."

"Ahogy a gyermeki butaságnak, úgy a felnőttek ostobaságának is megvannak a sajátosságai."


H. G. Wells

"Mi az ördögöt kezdene magával az ember, ha valami nem állna mindig az útjába!"
"What would earth would a man do with himself if something did nmot stand in his way."

U2/Beautiful day

"See the world in green and blue
See China right in front of you
See the Canyons broken by cloud
See the tuna fleets clearing the sea out
See the Bedouin fires at night
See the oil fields at first light
And see the bird with a leaf in her mouth
After the flood all the colors came out"

Kurt Vonnegut

"Azt akartam, hogy minden értelmes legyen itten,
és hogy boldogan éljünk ne, mint a sitten.
Hazudtam, hát nyugodtan és minden pászolt nyomban,
és így élünk a bús világ helyett a paradicsomban."

Laurie Halse Anderson: Hadd mondjam el...

"Picasso rá volt kattanva a meztelen nőkre. Miért nem festette meg őket ruhában? Ki az, aki egy szál ruha nélkül üldögél, és úgy pötyögteti a mandolint? És akkor már miért nem rajzolt meztelen pasasokat is, úgy lenne fair. Bizonyára meztelen csajokat rajzolni művészet, a meztelen pasik, az ejnye. Dehát a festők többsége férfi."


Daniel Keyes / Virágot Algernonnak

"Azt mondja remek ember vagyok és majd én megmutatom nekik mindnyájuknak. Megkérdeztem tőle hogy miért. Azt mondta ne törődjek vele de ne bántson az ha rájövök hogy nem mindenki olyan rendes mint ahogy gondolom. Azt mondta habár olyan keveset adott magának az Isten mégis többet tett magáért mint sok más eszes emberért akik az eszüket soha nem is használták. Azt mondtam a barátaim mind okos emberek és jók is. Szeretnek engem és soha nem tettek semmi olyat ami nem rendes dolog. Akkor valami bele esett a szemébe és ki kellett szaladnia a női öltözőbe."

"Dr. Strauss pszichiáter és idegsebész. Ezt nem tudtam. Azt gondoltam, hogy egyszerűen csak doktor. De amikor ma reggel elmentem hozzá a rendelőbe, arról beszélt milyen fontos az nekem, hogy minél többet tudjak meg magamról, hogy megérthessem a problémátimat. Azt mondtam, egyáltalán nincsenek problémáim.
Nevetett, és aztán felkelt a székéről és az ablakhoz ment. - Minél inteligensebb, annál több problémája lesz, Charlie."

National Geographic 2008. július, kampánystratégia

"...mutass rá valamelyik hibádra, azután ígérd meg, hogy úrrá leszel rajta, végül buzdítsd a többieket, hogy szavazzanak rád. Önkritika mint kapmpánystratégia..."


Paolo Coelho - Portobellói boszorkány

"Mi nők amikor életünk értelmét vagy a megismerés útját keressük, mindig a négy archetípus valamelyikével azonosulunk.
A Szűz (és itt most nem a szexualitásról beszélek) az a típus, aki a teljes függetlenségen keresztül keresi az utat, amit tanul, annak köszönhet, hogy képes egyedül szembenézni a kihívásokkal.
A Mártír a fájdalomban, az odaadásban és a szenvedésben találja meg az önmegismerés módját.
A Szent a határtalan szeretetben találja meg élete értelmét, és abban a képességben, hogy úgy adjon, hogy nem kér cserébe semmit. A Boszorkány pedig a teljes és határtalan gyönyört keresi, hogy ezzel adjon értelmet életének."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Me, myself & I

Me, myself & I

Blog Archive